За нас

От 1972г. до 1992 г. Питър Осборн произвежда сребърни копчета и лостове за превключване на предавките на спортни автомобили. През 1992 г. Лудгер Бьол закупува компанията и премества офиса в Германия. Тясното сътрудничество с дизайнери, очертава пътя към успеха и наградите за дизайн.

Днес TROIKA е лидер на пазара за иновативни и високо качествени ключодържатели.

Даването на подаръци е емоционално преживяване. Това обяснява защо марката TROIKA е емоционална, човешка и правдоподобна - от вдъхновяващите продукт през атрактивното представяне.

Знанията, опитът и космополитността създадоха сектор, който се основава на индивидуалното отношение към клиента. В частния и бизнес контекст, обширните преложения на TROIKA за подаръци отговарят на духа на времето и автентично отразяват желанията на клиентите и вдъхновяват с множеството си идеи.

Добрата идея е едно, иновативната реализация е друго. TROIKA постига и двете като създава нови продукти, открояващи се на пазара. Новаторските идеи и продуктите са с изключително качество, с които съвременният човек може да се идентифицира.